Bilgisayarım Flash Bellekleri Okumuyor


Bilgisayarım Flash Bellekleri Okumuyor

Bilgisayarım Flash Bellekleri Okumuyor

SORUN: Merhaba Arkadaşlar neden olduğunu bilmediğim bir şekilde makinem fotoğraf makinemsi usb belleğimi yani flash bellek olan hiçbir aleti okumuyor.Ancak usb den oyun kolu filan problemsiz çalışıyor.Bellek taktığında takma sesini veriyor ondan sonra hiçbir gelişme yok.1-2 gün içinde avast ve kaspersky kurmuştum fakat şu an hepsini kaldırdım sorun devam ediyor maalesef….Arkadaşıma taktığımda aletler de sorun yok sorun bende…yardımcı olurmusunuz teşekkürler…

ÇÖZÜM: Windowsu tekrar kurdum maalesef ama düzeldi…Tekrardan çok teşekkür ederim…

Bilgisayarım Flash Bellekleri Okumuyor ile Benzer Yazılar:

7 Ocak 2010 Saat : 6:02

“Bilgisayarım Flash Bellekleri Okumuyor” için 10 Yorum

  1. osman diyor ki:

    çok teşekkür ederim kardeşim saolasın

  2. admin diyor ki:

    Merhaba,
    Ön USB girişleri muhtemelen ters bağlanmıştır..

  3. mertcan diyor ki:

    bilgisayarıma fotoğraf makinesini okumuyor taramadan devam et diyorum sonrası yok

  4. admin diyor ki:

    Sürücüsünü yüklemiş miydiniz?

  5. Tuqi diyor ki:

    Benim pc flash belleği görüyor ama okumuyor.Ayrıca bilgisayara kacıncıya format attım hep aynı şekilde baska pcde denediğimde çalışıyor arkadaşın problemi gibi yardım edermisinz ?

  6. admin diyor ki:

    Okumuyor derken? Nasıl bir hata ile karşılaşıyorsunuz? Biraz açarsanız tabi ki yardımcı olabiliriz.

  7. mertcan diyor ki:

    arkadaşlar flash okumuyor pc.adamı hastaediyor 15. kattan aşşağı atasım var

  8. admin diyor ki:

    Peki çalışmayan flash bellekleriniz başka bilgisayarlarda çalışıor mu? Denediniz mi?

    Flash belleklerinizi bilgisayara taktığınızda disk yönetiminde görünüyor mu?

  9. Tuqi diyor ki:

    Dostum benm flash baska pclerde calısyr ama bnm pcde hiçbir flash işlemiyor bilgisayarımda görünüyor ama tıkladıgım zaman g/ç aygıt falan die hata veriyor olay bu ?

  10. admin diyor ki:

    Anakartınızın chipset sürücülerini yüklemeyi deneyiniz. Olmazsa aygıt yöneticisine girin. Orada evrensel seri yol denetleyicisinin altındaki bütün usb köklere sağ tık yapıp kaldır diyin ve bilgisayarınızı yeniden başlatınız. Sonrasında sorun devam ediyor mu gözlemleyiniz.

Bilgisayarım Flash Bellekleri Okumuyor Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

flash Son Yazılar FriendFeed
reklam
reklam
reklam
reklam